Spring naar content

10 publicaties gevonden

  • een selectie uit de Monitor Sport en corona IV - de gevolgen van coronamaatregelen voor de sportsector

    Dit document bevat het hoofdstuk ‘Sportondernemers’ uit de Monitor Sport en corona IV –  De gevolgen van de coronamaatregelen voor de sportsector. Dit losse hoofdstuk is geschikt voor wie specifiek…

    Hoofdstuk in boek/rapport
  • praktische retentie tools voor managers

    Klantenbehoud, ook wel (member) retention of retentie genoemd, is al jarenlang een belangrijk thema in de fitnessbranche. Het klinkt zo eenvoudig: je klanten behouden. Het blijkt in de praktijk geen…

    Boek
  • een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen

    In deze scriptie staat de volgende probleemstelling centraal: hoe denken klanten, potentiële klanten en medewerkers van Sportief Holland Evenementen over de kwaliteit van de dienstverlening van Sportief Holland Evenementen en…

    Rapport
  • een onderzoek naar de wensen van klanten van een sportschool, een afstudeerscriptie over de kwaliteitszorg in een commerciële sportschool.

    Dit kwaliteitsonderzoek vond plaats bij sportschool Ooms. Men wilde weten of de klant de kwaliteit krijgt die hij verwacht. De data zijn verzameld door middel van een enquête, onder 123…

    Rapport
  • kennisuitwisseling over werving en behoud van (nieuwe) groepen vrijwilligers

    De inzet van vrijwilligers is onmisbaar voor een vitale civil society. De behoefte aan effectieve manieren om vrijwilligers te werven en te behouden is de laatste jaren gegroeid. Organisaties in…

    Boek
  • onderzoek nationale fitnessmonitor naar retentiebeleid bij fitnesscentra

    Twintig procent van alle nieuwe klanten in een fitnesscentrum zegt binnen een jaar het abonnement weer op. Dat blijkt uit een peiling van Kassa en Intomart in 2008 onder consumenten.…

    Boek