Spring naar content

213 publicaties gevonden

  • a Q-sort analysis on the value of social branding campaigns as vehicles for reducing racism among soccer fans

    Social branding is a new governance strategy in the field of sport. National governments and sport associations, for instance, use branding to reach out to fans and alter their perceptions…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • meting 2018-2019

    In de periode november 2018 tot en met augustus 2019 heeft Panteia geïnventariseerd in welke mate kinderen met reclame voor voedingsmiddelen in aanraking (kunnen) komen en in hoeverre de geïnventariseerde…

    Rapport
  • hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?

    Op basis van een model leert dit boek je hoe je een eigen contentplatform kunt opbouwen.

    Boek
  • jaarboek 2019-2020

    Dit jaarboek beschrijft de relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Uitvoerig wordt ingegaan op thema’s als marketingstrategie, advertising, customer services en contentmarketing.

    Jaarboek
  • De gemeente Almere vroeg Redmond O’Hanlon in 2015 om een boek over Almere te schrijven als ‘writer in residence’. Vanaf zijn balkon, met uitzicht op een continu verrassende natuur, vertelt…

    Boek
  • 2, inspirerende verhalen en meningen uit het marketing- en communicatievak

    Marketingboek vol inspiratie, meningen en nieuwe ideeën over marketing en communicatie.

    Boek
  • In opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) heeft onderzoeks- en adviesbureau INTRAVAL een inventarisatie uitgevoerd naar blootstelling aan verschillende vormen van alcoholmarketing. Het doel van deze…

    Rapport
  • Column van Remco Hoekman in SportLokaal (Jaargang: 2009) over sportevenementen en citymarketing.

    Artikel in vaktijdschrift
  • Column van Remco Hoekman in SportLokaal (Jaargang: 2010) over de deelname aan hardlopen en hardloopevenementen in Nederland.

    Artikel in vaktijdschrift