Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • marketing, management, finanzierung

    Events im Sport lautete das Thema des 3. Deutschen Sportökonomie-Kongresses an der Deutschen Sporthochschule Köln. In diesem Band werden Beiträge von nationalen und internationalen Fachleuten zu diesem Themenkomplex sowie weiteren…

    Boek
  • theory and practice

    De auteurs houden een pleidooi voor het gebruik van social marketing ter vergroting van de effectiviteit van public-healthinterventies. Kern van deze benadering is de gedachte dat effectieve interventies ter bevordering…

    Boek
  • een paradox?, onderzoek naar de achtergronden en gevolgen van de toepassing van een marktbenadering door Nederlandse sportbonden

    Vanaf 2005 heeft NOC*NSF de inzet om verlies van marktaandeel tegen te gaan opgenomen in de beleidsagenda. In 2005 en 2006 bood ze de sportbonden een Stategisch Marketing Project (SMP)…

    Proefschrift/oratie
  • een elftal goede voorbeelden

    In deze uitgave van Meedoen Alle Jeugd door Sport vindt u een elftal aan voorbeelden hoe sportbonden marketing ingezet hebben om meer leden te werven. Inspirerende voorbeelden, zoals de ontwikkeling…

    Boek
  • beleid en onderzoek, editie 2009 / 2010

    Deze negende editie van het jaarboek schetst de meest opmerkelijke ontwikkelingen in de sport van 2009/2010 en geeft een overzicht van publicaties en projecten in de sfeer van sportbeleid en…

    Jaarboek
  • the global sponsorship study by Sport+Markt AG, report with key facts

    Deze powerpointrapportage handelt over sport en sponsoring. De studie helpt bedrijven om de potenties van sport, evenementen en teams te analyseren en zo de basis van een sponsorstrategie te ontwikkelen.…

    Rapport
  • aanleiding, conclusies en aanbevelingen

    Dit document betreft de aanleiding, conclusies en aanbevelingen van het rapport ‘Uw beeld van korfbal’. Het totale onderzoeksrapport bevat ruim 80 pagina’s In het onderzoek staat een drietal doelstellingen centraal.…

    Rapport
  • het merk als kompas

    Merken zijn bedoeld om een product of bedrijf een herkenbare uitstraling naar de buitenwereld te geven. Maar draai het eens om. Een merk en de waarden die eraan verbonden zijn,…

    Boek
  • beleid en onderzoek, editie 2008 / 2009

    Deze achtste editie van het jaarboek schetst de meest opmerkelijke ontwikkelingen in de sport van 2008/2009 en geeft een overzicht van publicaties en projecten in de sfeer van sportbeleid en…

    Jaarboek