Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • werkdocument atelier 3, trends, markten en legacies

    Om inzicht te krijgen in de ruimtelijke condities voor het organiseren van grootschalige sportevenementen in Nederland, heeft DG Ruimte aan Twynstra Gudde en Nieuwe Gracht de opdracht gegeven een serie…

    Rapport
  • Nederland als merk

    Voor landen is een aantrekkelijk imago steeds belangrijker: niet alleen voor het aantrekken van investeerders, toeristen of wetenschappelijk talent, maar ook om invloed te verwerven in de internationale politieke arena.…

    Boek
  • Dit boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en bekijkt de sport dan ook vanuit een marktgerichte visie. Het eerste deel laat zien op welke markten sportmarketing van toepassing is.…

    Boek
  • wie de ouderen heeft, heeft de toekomst

    Boek met adviezen aan ondernemers en marketeers die zich met hun dienst of product op vijftigplussers willen richten.

    Boek
  • bewoners, bedrijven, bezoekers en hun onderlinge interactie en spanningsvelden

    Dit document bestaat uit twee delen. In het eerste deel worden de ontwikkelingen en trends op het gebied van city marketing geplaatst in een globale wereld. Daarna volgt een beschrijving…

    Verslag
  • verwoorden, vertellen en verankeren

    Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie je bent, hoe je zo geworden bent en waar je naar op weg bent. Goede…

    Boek
  • messaging strategies, realistic expectations for change, and evaluation

    Physical activity guidelines offer evidence-based behavioural benchmarks that relate to reduced risk of morbidity and mortality if people adhere to them. Essentially, the guidelines tell people what to do, but…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift