Spring naar content

197 publicaties gevonden

  • bijlagenbundel

    Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet…

    Scriptie
  • bijlagenbundel behoefteonderzoek

    Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet…

    Scriptie
  • Dit boek geeft een systematische introductie in de ethiek van sportorganisaties en de disciplines die daarin een belangrijke rol spelen zoals marketing, maketingcommunicatie, sponsoring en mediacommunicatie. De methode is ontwikkeld…

    Boek
  • consumenten- en retailtrends in de Benelux

    Jaargids van GfK met onder andere aandacht voor overgewicht en een gezonde leefstijl.

    Boek
  • on the growth and size of the running market and how the KNAU can further develop its market share

    Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van…

    Rapport
  • over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten

    Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van…

    Rapport
  • kerngegevens voor marketing- en beleidsplannen

    Deze Gfk jaargids laat een bloemlezing aan ontwikkelingen zien op het gebied van informatie, kennis en advies voor managers, voor een goed beleid voor de toekomst. In deze uitgave wordt…

    Boek
  • Nike-urbanism, branding and the city of tomorrow

    Dit boek illustreert de manier waarop Nike de stedelijke ruimte transformeert in een nieuwe merk stad. In het boek wordt ingegaan op de marketing strategieën die Nike toepast bij het…

    Boek
  • De bedragen die ondernemingen betalen voor de officiële sponsoringrechten van mondiale topsportevenementen zijn in relatief korte periode explosief gegroeid. Tal van ondernemingen die niet tot dit selecte gezelschap behoren, zien…

    Artikel in vaktijdschrift