Kennisbank
De Kennisbank Sport & Bewegen bevat ruim 21.000 publicaties. Niet alleen over sport en bewegen, maar bijvoorbeeld ook over leefstijl en gezondheid. Deze Kennisbank biedt een overzicht van onderzoek, beleid en ervaringen uit de praktijk. Het gaat daarbij om sport als doel en sport als middel om maatschappelijke uitdagingen aan te pakken.
197 publicaties gevonden
-
bijlagenbundel
Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet…
-
bijlagenbundel behoefteonderzoek
Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet…
-
young 2006
Dit boekje biedt een schat aan informatie over jong Nederland (met de nadruk op 1-18 jaar).
-
Dit boek geeft een systematische introductie in de ethiek van sportorganisaties en de disciplines die daarin een belangrijke rol spelen zoals marketing, maketingcommunicatie, sponsoring en mediacommunicatie. De methode is ontwikkeld…
-
consumenten- en retailtrends in de Benelux
Jaargids van GfK met onder andere aandacht voor overgewicht en een gezonde leefstijl.
-
on the growth and size of the running market and how the KNAU can further develop its market share
Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van…
-
over groei en omvang van de loopsportmarkt en hoe de KNAU haar marktaandeel kan vergroten
Dit rapport van februari 2006 is het resultaat van een onderzoek over de groei en omvang van de loopsportmarkt in ons land, uitgevoerd door prof. dr. Maarten van Bottenburg van…
-
kerngegevens voor marketing- en beleidsplannen
Deze Gfk jaargids laat een bloemlezing aan ontwikkelingen zien op het gebied van informatie, kennis en advies voor managers, voor een goed beleid voor de toekomst. In deze uitgave wordt…
-
Nike-urbanism, branding and the city of tomorrow
Dit boek illustreert de manier waarop Nike de stedelijke ruimte transformeert in een nieuwe merk stad. In het boek wordt ingegaan op de marketing strategieën die Nike toepast bij het…
-
De bedragen die ondernemingen betalen voor de officiële sponsoringrechten van mondiale topsportevenementen zijn in relatief korte periode explosief gegroeid. Tal van ondernemingen die niet tot dit selecte gezelschap behoren, zien…