Spring naar content

21 publicaties gevonden

  • the outlook for the global sports market to 2013

    This PriceWaterhouseCoopers global publication is dedicated tot the sports industry. In publishing it, the authors are reflecting the increasingly globalised nature of the sports market, whilst also acknowledging the deep…

    Rapport
  • inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

    In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2010 hebben beziggehouden.

    Boek
  • een paradox?, onderzoek naar de achtergronden en gevolgen van de toepassing van een marktbenadering door Nederlandse sportbonden

    Vanaf 2005 heeft NOC*NSF de inzet om verlies van marktaandeel tegen te gaan opgenomen in de beleidsagenda. In 2005 en 2006 bood ze de sportbonden een Stategisch Marketing Project (SMP)…

    Proefschrift/oratie
  • the development of sport between state, market and community

    Rapport over sport- en welvaartsbeleid in Denemarken. Gekeken is naar de ontwikkeling van sport tussen staat, markt en samenleving.

    Rapport
  • Afstudeerscriptie naar de afstemming van vraag en aanbod van sportvoorzieningen in Utrecht, aan de hand van een distributie-planologisch analysemodel.

    Scriptie
  • the social dimension of the internal market

    Rapport over de sociale dimensie van de interne Europese markt.

    Rapport
  • 100 years of sports business

    Vanaf het moment dat iemand een hek om een veld heen zette en kaartjes ging verkopen voor een sportwedstrijd tot aan de ‘multibillion dollar’ televisie-contracten van de National Football League,…

    Boek
  • de landelijke functie op basis van de welzijnswet

    Rapport over een quick scan naar een beperkt aantal landelijke functies binnen het kader van de welzijnswet. Het rapport geeft aanbevelingen voor bestuurlijke keuzes waarbij vraagsturing en marktwerking in combinatie…

    Rapport