Spring naar content

217 publicaties gevonden

  • de geestdodende werking van de beeldbuis

    De oorspronkelijke titel ‘Amusing ourselves to death’ is in 1985 uitgekomen. Dit betreft een vertaling door Aaldert van den Bogaard en Janneke van der Meulen. Aan de orde komen onder…

    Boek
  • sport, bestuur & macht

    In dit boek wordt ingezoomd op het machtsstreven binnen verscheidene onderdelen van het internationale sportbestel. Kritische bijdragen vanuit verschillende invalshoeken verschaffen inzicht in de rol van sportorganisaties, overheid en media…

    Boek
  • Deze publicatie past in een lange en internationale traditie van onderzoek waarin, door gebruik te maken van sociale indicatoren, getracht wordt op een eenduidige manier de levensomstandigheden en de kwaliteit…

    Boek
  • kijk- en luisteronderzoek

    Dit rapport gaat over hoe de diverse sporttakken en sportrubrieken op de Nederlandse televisie worden bekeken. Het gaat in op de aandacht die de verschillende zenders aan sport in het…

    Rapport
  • NOS kijk- en luisteronderzoek

    Dit rapport gaat over hoe de diverse sporttakken en sportrubrieken op de Nederlandse televisie worden bekeken. Het gaat in op de aandacht die de verschillende zenders aan sport in het…

    Rapport
  • Dit rapport gaat over hoe de diverse sporttakken en sportrubrieken op de Nederlandse televisie worden bekeken. Het gaat in op de aandacht die de verschillende zenders aan sport in het…

    Rapport
  • international perspectives

    In dit boek wordt onderzocht hoe vrouwelijke atleten in de internationale media zijn gepresenteerd gedurende de Olympische Spelen in Athene in 2004. Via feministische theoretisering en kwalitatieve tekstuele analyse worden…

    Boek
  • leefstijlcampagnes in de schijnwerpers

    Inspiratie is de basis voor succes. Samen met alle campagneleiders heeft ZonMw daarom een inspiratiebundel met dvd gemaakt over leefstijlcampagnes: de nieuwe manier van campagnevoeren die wordt gekenmerkt door een…

    Boek
  • trends in cultuurparticipatie en mediagebruik

    Kunst en cultuur kennen bewonderaars en beoefenaars; zij die ervan genieten en zij die in hun vrije tijd zelf creatief bezig zijn. Wie zijn die bewonderaars en beoefenaars? Hoe heeft…

    Boek