Spring naar content

262 publicaties gevonden

  • een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van zakelijke relaties aan de betaald voetbal organisatie als regionaal netwerkplatform

    Uit kwantitatief Sponsor Onderzoek van KNVB Expertise blijkt dat zakelijke relaties van BVO’s zich voornamelijk aan de BVO verbinden vanwege netwerkmotieven. Met kwalitatief onderzoek wil de auteur achterhalen wat er schuil…

    Scriptie
  • European Sport Management Quarterly (ESMQ) publishes articles that contribute to our understanding of how sport organizations are structured, managed and operated. Founded by the European Association for Sport Management, the…

    Wetenschappelijk tijdschrift
  • de rol van communicatie bij de implementatie van vitaliteitsprogrammas

    Nu organisaties steeds vaker zoeken naar manieren van duurzame inzetbaarheid van werknemers, is er meer aandacht voor vitaliteitsprogramma’s. Om te onderzoeken hoe vitaliteitsprogramma’s succesvol geïmplementeerd kunnen worden binnen organisaties en…

    Scriptie
  • een kwalitatief onderzoek naar de betekenisgeving van medewerkers van gemeentelijke ondersteuningsorganisaties in de sport aan de terugloop in financiële bronnen

    Gemeentelijke ondersteuningsorganisaties in de sport (non-profit) zien dat de (lokale) overheid zich steeds verder terugtrekt, met als gevolg een terugloop in financiële overheidssteun. De overheid eist min of meer een…

    Scriptie
  • expertise over 'Good Ageing'

    Artikel over het Finse Age Institute. Dit landelijke instituut verzamelt en verspreidt kennis over gezond ouder worden. Het ontwikkelt bovendien aanpakken en diensten (‘good practices’) die ouderen helpen zo lang…

    Verslag
  • organisaties, accommodaties en vrijwilligers

    In dit hoofdstuk van de ‘Rapportage sport 2014’ staat de organisatorische zijde van de sport centraal. § 7.2 biedt een overzicht van de sportinfrastructuur in Nederland. In de daaropvolgende paragrafen…

    Hoofdstuk in boek/rapport
  • van bouwen tot sturen

    Organisatie identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een…

    Brochure
  • where people gravitate and managers navigate

    Dit boek gaat over het wonderbaarlijke vermogen van de mens om zich in nieuwe situaties aan te passen. En in de context van het arbeidsproces gaat het hier om het…

    Brochure
  • 2010-2014, Convenant Gezond Gewicht

    Boekje met de resultaten en opbrengsten van vijf jaar Convenant Gezond Gewicht (2010-2014).

    Boek