Spring naar content

37 publicaties gevonden

  • instrumentarium voor behoeftebepaling aan overdekt zwemwater binnen gemeenten en regio’s

    Het Mulier Instituut heeft in samenwerking met het werkveld een openbaar toegankelijk planningsinstrument ontwikkeld voor het bepalen van de behoefte aan overdekt zwemwater. Dit planningsinstrument maakt gebruik van planologische, empirische,…

    Rapport
  • Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In…

    Boek
  • De planning van lessen en lessenseries, maar ook het maken van een vakwerkplan vormt een wezenlijk onderdeel van ‘onderwijs maken’. Het gaat om planningsafspraken over hoe, wat, wanneer en waar…

    Artikel in vaktijdschrift
  • Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol is gaan spelen in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van…

    Boek
  • competitive business strategies for sports

    This book challenges readers to generate their own ideas for a sports product or event, develop a strategic plan, and apply what they’ve learned to a real-world business venture. Sports…

    Boek
  • This book covers the fundamental issues facing any business, including planning, organizing, staffing and controlling, while speaking to the issues unique to the sport industry. The publication addresses multiple aspects…

    Boek
  • Managing Sport Organizations is a comprehensive reference that provides all the tools necessary for successful management, marketing, promotion, communication, and planning in a sport organization. Drawing on historical perspective and…

    Boek
  • The Management of Event Operations provides an introduction to the management of operations for the event planner and venue provider. Taking an holistic view of an event enterprise, it links the…

    Boek