Spring naar content

12 publicaties gevonden

  • In opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) heeft onderzoeks- en adviesbureau INTRAVAL een inventarisatie uitgevoerd naar blootstelling aan verschillende vormen van alcoholmarketing. Het doel van deze…

    Rapport
  • invloed op merkattitude en geloofwaardigheid van de endorser

    Uit eerder onderzoek blijkt dat het beeld dat mensen hebben over een celebrity invloed heeft op het merk wanneer deze via endorsement gelinkt worden. De betrokkenheid van een celebrity bij…

    Scriptie
  • find the right match to win the game!

    In dit onderzoek wordt met behulp van de Match-up hypotheses gekeken naar het effect van de ‘congruentie tussen een sport endorser en een product’. Daarnaast is onderzocht of de genoemde…

    Scriptie
  • een onderzoek naar de effecten van een sportgerelateerd schandaal ten opzichte van een privé-gerelateerd schandaal door een sport celebrity endorser

    In deze thesis wordt verslag gedaan van het onderzoek naar de effecten van verschillende soorten schandalen, die sport celebrity endorsers kunnen ondergaan, op merkattitude. Aan de hand van een experiment…

    Scriptie
  • een experiment naar de effecten van bekendheid en congruentie in reclame

    In dit onderzoek werd onderzocht welke invloed bekendheid en congruentie op de merkattitude van een consument hebben. Aan de hand van voorgaand onderzoek en naar aanleiding van het source-credibility model,…

    Scriptie
  • het gebruik van een sport endorser in printadvertenties

    In deze scriptie staat beschreven wat het effect is van multiple product endorsement op de productattitude en de geloofwaardigheid van de sporter. Tevens wordt onderzocht of de mate van congruentie…

    Scriptie
  • de invloed van geslacht, geloofwaardigheid en congruentie op merkattitude

    Dit onderzoek biedt nieuwe inzichten over het gebruik van beroemde sporters als endorsers in reclames. Er is onderzocht in welke mate de congruentie tussen de sportendorser en het merk invloed…

    Scriptie
  • Historische collectie KVLO. Vierde druk. Het betreft de bewerking van de 1e druk, geschreven door N.M. Graafland, van een propagandaschrift voor de vereniging.

    Artikel in vaktijdschrift
  • Historische collectie KVLO. Tweede druk. Het betreft de bewerking van de 1e druk, geschreven door N.M. Graafland, van een propagandaschrift voor de vereniging.

    Artikel in vaktijdschrift
  • Jaarlijks wordt de Jaarevaluatie Postbus 51-campagnes door de minister-president aangeboden aan de Tweede Kamer. Sinds 1999 onderzoekt de Dienst Publiek en Communicatie de resultaten van de Postbus 51-campagnes op een…

    Rapport