Spring naar content

58 publicaties gevonden

  • omvang, aard en aanpak van online discriminatie tegen contractspelers in het Nederlandse betaald voetbal

    Voetballers in het Nederlands betaald voetbal hebben op grote schaal te maken met online discriminatie. In dit rapport verkent Movisie in opdracht van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB) in…

    Rapport
  • inzicht in sentimenten van Twitteraars bij reacties en besluiten van UEFA en IOC, factsheet 2020/5

    De keuze van de UEFA om het EK Voetbal in verband met de COVID-19 crisis in de zomer van 2020 niet te laten doorgaan, komt de organisatie niet op kritiek…

    Factsheet
  • positie paper Trimbos-instituut & Netwerk Mediawijsheid

    Trimbos-instituut en Netwerk Mediawijsheid hebben medio 2019 besloten om de handen ineen te slaan. Het doel is om meer grip te krijgen op gezond gedrag in een digitale wereld, op…

    Rapport
  • identificeren, verbinden en faciliteren

    Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven. Het boek neemt…

    Boek
  • jaarboek 2019-2020

    Dit jaarboek beschrijft de relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Uitvoerig wordt ingegaan op thema’s als marketingstrategie, advertising, customer services en contentmarketing.

    Jaarboek
  • de balans tussen vrijheid geven en verantwoordelijkheid nemen

    De Volkskrant heeft I&O Research opdracht gegeven een onderzoek uit te voeren met als centrale vraag: hoe gaan ouders en kinderen anno 2019 met elkaar om in tijden van sociale…

    Rapport
  • I&O Research zocht uit hoeveel volwassen Nederlanders voldoen aan de nieuwe richtlijn. Ondanks dat 68 procent van de Nederlanders zelf vindt dat zij voldoende bewegen, voldoet maar 42 procent aan…

    Rapport