Instellingen

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief
 
 
 
 
Spring naar content

61 publicaties gevonden

  • jaarboek 2019-2020

    Dit jaarboek beschrijft de relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing. Uitvoerig wordt ingegaan op thema’s als marketingstrategie, advertising, customer services en contentmarketing.

    Jaarboek
  • de balans tussen vrijheid geven en verantwoordelijkheid nemen

    De Volkskrant heeft I&O Research opdracht gegeven een onderzoek uit te voeren met als centrale vraag: hoe gaan ouders en kinderen anno 2019 met elkaar om in tijden van sociale…

    Rapport
  • I&O Research zocht uit hoeveel volwassen Nederlanders voldoen aan de nieuwe richtlijn. Ondanks dat 68 procent van de Nederlanders zelf vindt dat zij voldoende bewegen, voldoet maar 42 procent aan…

    Rapport
  • HBSC 2017

    Dit rapport bevat de nieuwste resultaten van het Health Behaviour in Schoolaged Children (HBSC) onderzoek in Nederland. Dit is een landelijk representatief onderzoek naar de gezondheid en het welzijn van…

    Rapport
  • voor het basisonderwijs 2017

    Het KVLO netwerk Coördinatoren bewegingsonderwijs basisonderwijs heeft vorig jaar een prijsvraag uitgeschreven voor het beste bewegingsontwerp van het jaar. Via sociale media worden allerlei nieuwe bewegingsactiviteiten met elkaar gedeeld en…

    Artikel in vaktijdschrift
  • principes en toepassingen

    Dit boek gaat over principes en toepassingen van strategische communicatie. Het uitgangspunt is dat een goed begrip van de wijze waarop mensen met elkaar communiceren in verschillende contexten en gedegen…

    Boek
  • Het Handboek Communicatie voor sportverenigingen geeft antwoorden en praktische tips voor de communicatievraagstukken van sportclubs. Het handboek helpt bestuurders en pr- en communicatiefunctionarissen de communicatie van hun vereniging naar een…

    Boek