Spring naar content

59 publicaties gevonden

  • verschillen in verslaggeving over vrouwelijke en mannelijke toptennissers via Facebook

    In deze studie worden de verschillen in verslaggeving tussen vrouwelijke en mannelijke professionele tennissers via Facebook onderzocht. Er is gekeken naar twee Facebook pagina’s, namelijk van de Grand Slams Wimbledon…

    Scriptie
  • do you like the match?!

    This Master Thesis examines celebrity endorsement on Facebook on the basis of matched information. Three different pretests were conducted to find equally appropriate celebrities, products and brands. In the main…

    Scriptie
  • een onderzoek naar het effect van een vrouwelijk en mannelijk Fitspiration account op sportattitude bij Nederlandse jongvolwassenen, en is er een interactie-effect van geslacht en accounttype?

    In deze studie wordt er gekeken naar het effect van een mannelijk dan wel vrouwelijk Fitspiration Instagramaccount op de sportattitude bij Nederlandse jongvolwassenen van 18 tot en met 25 jaar…

    Scriptie
  • over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade

    Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt…

    Boek
  • hoe het gebruik van sociale media in sportapplicaties mensen kan motiveren om meer te sporten

    Dit onderzoek biedt inzicht in het gebruik van sportapplicaties en nieuwe media in gezondheidscommunicatie. Er is onderzocht welke invloed het delen van sportprestaties via sportapplicaties op sociale media heeft op…

    Scriptie
  • experimenteel onderzoek naar de toepassing van sociale media bij sport en de invloed van zelfeffectiviteit op sportintentie

    Dit experimentele onderzoek is gericht op de combinatie van het delen van sportprestaties op social media, zelfeffectiviteit en sportintentie. Als effect wordt beoogd dat het aantal mensen met overgewicht zal…

    Scriptie
  • de rol van zelfeffectiviteit en Facebook op sportintentie

    In deze thesis is onderzocht in hoeverre de blootstelling aan verschillende typen informatie (tekst, foto, video) over sport op Facebook invloed heeft op de intentie om te gaan sporten en…

    Scriptie
  • een onderzoek naar sportmotivatie en het effect van de causale oriëntaties uit de self-determination theory

    In deze scriptie staat een onderzoek beschreven naar het effect van de sociale interactie binnen sportapplicaties op de intrinsieke en extrinsieke sportmotivatie. Daarnaast is gekeken naar de effecten van de…

    Scriptie