Spring naar content

60 publicaties gevonden

  • meet en verbeter je online resultaten

    De Online Scorecard 3.0 geeft inzicht in hoe een organisatie een succesvolle strategie in een online omgeving kan realiseren. De auteurs beschrijven de veelgebruikte termen, indicatoren, modellen en technologieën en…

    Boek
  • redding van de sponsoring?

    In deze masterthesis staat het onderzoek naar ‘hoe het gebruik van sociale media bij eredivisieclubs bijdraagt aan de activatie van sportsponsoring’ centraal. Hiervoor heeft er eerst een literatuurstudie plaatsgevonden, die aangevuld is…

    Scriptie
  • dagelijkse tijdsbesteding aan media en communicatie, het culturele draagvlak, deel 14

    In het huidige medialandschap is het moeilijk om het mediagebruik te onderscheiden van persoonlijke communicatie. De activiteiten kunnen deels via dezelfde apparatuur en soms gelijktijdig plaatsvinden. In dit rapport presenteren…

    Boek
  • een boektweepuntnul uitgave

    In dit boek staan praktische voorbeelden van apps, sites en ander digitaal materiaal die ja als leerkracht, ouder of natuurliefhebber in kunt zetten. Inspiratie om zelf op pad te gaan…

    Boek
  • a systematic review and meta-analysis of randomised controlled trials

    Objectives: To conduct a systematic review of randomised controlled trials (RCTs) examining the use of social media to promote healthy diet and exercise in the general population. Results: 22 studies…

    Artikel in wetenschappelijk tijdschrift
  • Dit boek brengt alle facetten van dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.…

    Boek
  • digitalisering van bewegingsonderwijs en sport

    Ook binnen het bewegingsonderwijs gaat de digitalisering niet aan de deur voorbij. Het gebruik van tablets, apps, videofeedback en (serious) games, wordt steeds meer gemeengoed. Zeker voor kinderen is de…

    Boek