Spring naar content

112 publicaties gevonden

  • research on the impact of congruity in sport sponsorships

    As a result of mixed perspectives on the impact congruity in sport sponsorships, the aim of this study is to provide a clear understanding of the effects of sponsorship congruity…

    Scriptie
  • ‘De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden’ leert ons hoe sportsponsordeals tot stand zijn gekomen, tot een succes zijn gemaakt, wie de architecten waren en welke investeringen ermee gepaard gingen. Hoe…

    Boek
  • investigating awareness, sponsor equity and efficiency

    A sports athlete and a commercial organization have several things in common: a dynamic character, a strong sense of purpose, striving for maximum effectiveness and efficiency of their activities. The…

    Proefschrift/oratie
  • het basisboek sportsponsoring

    De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die…

    Boek
  • European Sport Management Quarterly (ESMQ) publishes articles that contribute to our understanding of how sport organizations are structured, managed and operated. Founded by the European Association for Sport Management, the…

    Wetenschappelijk tijdschrift
  • European Sport Management Quarterly (ESMQ) publishes articles that contribute to our understanding of how sport organizations are structured, managed and operated. Founded by the European Association for Sport Management, the…

    Wetenschappelijk tijdschrift
  • Dit stagerapport bevat het sponsorplan voor het wereldcongres Tafisa. Dit plan geeft aan hoe NISB en Tafisa sponsoren aan zich kunnen binden voor het wereldcongres Tafisa.

    Rapport
  • how sports marketing builds strong brands

    This new edition of The Olympic Games Effect, revised and updated for the 2012 London Games, builds on the theme of its predecessor while adding fresh content and data from…

    Boek
  • een onderzoek naar de karakteristieken, ervaringen en behoeften van de deelnemers aan de business run van de Rotterdam Marathon

    Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Adidas Benelux B.V. Dit sportmerk is op 1 juli 2000 een driejarige relatie aangegaan met de organisatie van de Rotterdam Marathon in de…

    Rapport