Spring naar content

76 publicaties gevonden

  • official publication of the world federation of the sporting goods industry

    Tijdschrift over de sportindustrie.

    Vaktijdschrift
  • UK event industry experts unveiled eventIMPACTS, the first toolkit of its kind for the UK, at the annual Legacy Lives conference in London. EventIMPACTS provides guidelines for the evaluation of…

    Werkboek / instrument
  • the outlook for the global sports market to 2013

    This PriceWaterhouseCoopers global publication is dedicated tot the sports industry. In publishing it, the authors are reflecting the increasingly globalised nature of the sports market, whilst also acknowledging the deep…

    Rapport
  • sociology and the business of fitness

    Dit boek biedt een socio-culturele en historische analyse van de huidige fitnesscultuur. De publicatie is bedoeld voor onderzoekers en studenten in sport-, vrijetijds- en culturele studies. Men gebruikt het fitness…

    Boek
  • unleashing the passion for sports to accelerate business growth, the future of sports sponsorship, a strategic business outlook

    In dit rapport zet VODW Marketing een visie op de context en de kansen van sportsponsoring uiteen. De visie is het resultaat van een internationaal onderzoeksprogramma dat een jaar duurde…

    Rapport
  • or no regulation at all?

    Dit onderzoek richt zich op de markt van zaakwaarnemers in Nederland. Allereerst komen economische theorieën aan de orde. Daarnaast wordt een overzicht gegeven van de academische literatuur, alsmede van de…

    Scriptie
  • an introduction

    Sport en fitness zijn een belangrijke industrie geworden in deze tijd. Van degenen die werkzaam zijn in deze sectoren wordt nu meer dan ooit verwacht dat zij grote kennis en…

    Boek
  • mediatisering en de invloed van sportorganisaties op het kijkerspubliek

    Hoe komt het dat sommige takken van sport meer op televisie komen dan andere? Is dat uitsluitend de beslissing van de omroepen? Of kunnen sportorganisaties zelf invloed uitoefenen op het…

    Boek
  • wat het bedrijfsleven kan leren van de sport

    Hoewel er veel verschillen zijn tussen sport en bedrijfsleven, betekent dat niet dat zakelijke leiders niet kunnen leren van hun collega’s uit de sport. Dit boek weet theorievorming, aansprekende praktijkvoorbeelden…

    Boek
  • Dit boek geeft een systematische introductie in de ethiek van sportorganisaties en de disciplines die daarin een belangrijke rol spelen zoals marketing, maketingcommunicatie, sponsoring en mediacommunicatie. De methode is ontwikkeld…

    Boek