Spring naar content

66 publicaties gevonden

  • Column van Koen Breedveld in Sport & Strategie (Jaargang: 2012) over belangstelling voor sport op TV en de programmering daarvan. Ingegaan wordt op de verschillen in kijkcijfers in de even-…

    Artikel in vaktijdschrift
  • aflevering 10 leisure

    Deze DVD bevat aflevering 10 van ‘De toekomst is nu’ en behandelt het thema leisure.

    Audiovisueel middel
  • aflevering 10, ijsbanen en schaatsen

    Deze DVD betreft aflevering 10 van Nederland in bedrijf en handelt over ijsbanen en schaatsen. De aflevering is uitgezonden op RTL 7 op 6 december 2005.

    Audiovisueel middel
  • ‘Media:Tijd in kaart’ is een digitale publicatie (‘card stack’), opgebouwd uit diverse op zichzelf staande pagina’s of ‘kaarten’. Iedere kaart gaat in op één aspect van het mediagebruik, gebaseerd op…

    Rapport
  • factsheet 2016/8

    Nu er is afgetrapt met de sportzomer van 2016 rijst de vraag: op hoeveel belangstelling kunnen de grote sportevenementen rekenen? De resultaten die in deze factsheet gepresenteerd worden, zijn gebaseerd op…

    Factsheet
  • sport, the media & popular culture

    Sport has been one of the great passions of the 20th century. Politically, economically and culturally sport has mattered to millions of people around the world. Over this period sport…

    Boek
  • television sport and cultural transformation

    Fields in Vision offers a comprehensive and analytical study of the international phenomenon of television sports coverage. Garry Whannel considers the historical development of sport on television, the growth of sponsorship…

    Boek